• 1400/08/22
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تفاهم نامه همکاری با 17 بیمارستان غیردانشگاهی  برای مواجهه با پیک احتمالی ششم کرونا به امضا رسید

289.jpg - 67.59 kbجانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: به منظور آمادگی برای مواجهه با پیک احتمالی ششم کرونا، تفاهم نامه همکاری میان این معاونت و 17 بیمارستان غیر دانشگاهی منعقد شده است.


دکتر ایوب توکلیان در گفتگو با وب دا با اشاره به آمادگی همه جانبه مجموعه درمان دانشگاه برای مواجهه با پیک احتمالی ششم کرونا خاطر نشان کرد: در نشست های مکرر کارشناسی در کمیته درمان دانشگاه تصمیم بر آن شد که برای مقابله با پیک احتمالی ششم علاوه بر مجموعه های بیمارستانی و درمانی تحت نظر دانشگاه، بیمارستان های غیردانشگاهی  نیز جهت خدمت رسانی به بیماران آمادگی کامل داشته باشند.


وی تصریح کرد: بر این اساس با مذاکره و رایزنی های پیاپی تفاهم نامه ای با توجه به شرایط هر بیمارستان به صورت جداگانه منعقد و با تلاش و همت همکاران توانستیم همه مجموعه های درمانی سطح شهر مشهد را از حیث آمادگی مقابله با پیک ششم بسیج کنیم.


دکتر توکلیان خاطرنشان کرد این گونه همکاری های بین بخشی می تواند به خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم کمک نماید.


خبرنگار: صیقلیان 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130885
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم